Velice často chodím na autobusovou zastávku Masokombinát točna a vidím špatný stav této zastávky. Nový přístřešek bez bočních krytů ochrání možná před sluníčkem, ale před deštěm ne, to je má osobní zkušenost. Některé další autobusové zastávky na silnici Průmyslová jsou také ve špatném stavu, a tak mne zajímá budoucnost těchto zastávek a jejich propojení chodníky, dále pak propojení chodníky této Plánské čtvrti s Plánským centrem.
Plánuje se nějaké logické řešení celé této komunikace od Masokombinátu k Madetě? Každý den chodí po krajnici (spíše po blátě) hodně lidí (z práce a do práce) i ti, které nezaveze autobus č. 50 na zastávku Masokombinát točna, musí vystoupit zde u Madety:
a jdou přes nově dokončené přechody, které nepokračují chodníkem, ale končí stokou. Dále pak podél silnice po krajnici plné bláta směr Masokombinát do Chýnovské na Svit nebo Hájkovy čtvrti.
Myslím, že hodně chodců by zajímal osud této komunikace a zastávek MHD, jelikož chodit po krajnici v tomto zimním období po 16 hodině, kdy se začíná stmívat, nebo naopak brzy ráno kdy je šero, je opravdu nebezpečné. Chodník zde opravdu chybí.
Firmy v této části Plané zaměstnávají velké množství zaměstnanců, bylo by vhodné zajistit jim důstojné zázemí pro cestování, nemluvě o Plaňanech, kteří zde žijí, jak se asi cítí, když k nim nevede řádný chodník po kterém by bezpečně došli z domova do centra Plané.
Iveta Svobodová